Experiment 7 – La minut

Cu televizroul deschis pe canalele care trebuie te prostesti in timp recod, maxim 15-20 minute, adica timpul dedicat pauzelor publicitare.

Stiati ca exista iaurturi pentru femei si alte iaurturi care sunt speciale pentru barbati? Ei bine, da – iaurtul pe care-l asteptau barbatii… ca sa ce?

Sau ca te poti umple de optimism cumparand doar o anumita marca de masina?

Luate adliteram…..pentru ca metaforic e greu avand in vedere rata absolvirii bac-ului, femeile ar trebui sa nu mai cumpere iaurtul ala. Ca marketist, te risti? Ce legatura poate avea cu iaurtul??

Sau chiar trebuie sa facem apel la rata sinuciderilor ca sa vindem o masina? Adica daca nu cumpar masina X risc sa ma deprim, sa ma privez de optimism. Sau, sunt atat de deprimat incat sursa mea de optimism e masina? Pe care probabil nu mi-o permit si iarasi ma deprim…sau imi fac credit sa nu raman deprimat. Asa zice reclama, umple-te de optimism cumparand noul .. etc – ca doar nu facem la nimeni reclama degeaba.

Mai am notate cateva, dar nu stricam toata supriza dintr-o data 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s